73% ISPITANIH KANDIDATA ISTRAŽUJE POSLODAVCA PRE PRIJAVE NA POSAO!

Ponovo smo pitali kandidate u našoj VIBER zajednici!

Ovog puta pitanje je bilo da li kandidati istražuju poslodavca pre prijave za posao? Ponuđeni odgovori su bili:

 

  • Da, proverim sve dostupne podatke o poslodavcu
  • Malo istražim, ali ne previše detaljno
  • Ne, važno mi je samo da dobijem posao

Rezultate ankete možete videti ovde:

kandidati

Obzirom na broj kandidata koji su učestvovali ovoj anketi u odnosu na prethodnu, možemo primetiti značajan porast interesovanja među kandidatima da učestvuju u našim anketama i daju svoje mišljenje.

Ovog puta u anketi je učestvovalo 131 ispitanika. Rezultati nam pokazuju da čak 95 kandidata, odnosno 73% ispitanih proverava SVE dostupne podatke o poslodavcu pre prijave za posao.

Istraživanje poslodavca može da obuhvati različite aspekte, od istraživanja kulture rada u samoj kompaniji, mišljenja trenutnih i bivših zaposlenih, do analize njihovih proizvoda ili usluga, kao i finansijske stabilnosti kompanije. Sajtovi gde mogu da provere ove podatke su https://www.companywall.rs/https://www.ogledalofirme.com/ .

Ovde takođe spada i istraživanje poslodavca i zaposlenih na društvenim mrežama i njihove aktivnosti na istim.

Društvene mreže, poput LinkedIn-a, Facebook-a, Instagrama i drugih, pružaju kandidatima mogućnost da steknu uvid u kulturu kompanije, mišljenja zaposlenih i poslovne aktivnosti poslodavca.
Kroz komentare, postove i društvene mreže, kandidati mogu dobiti uvid u to kako se komunicira unutar tima, kao i kakve vrednosti poslodavac promoviše.

Ovi rezultati takođe mogu ukazivati na trend u kojem kandidati sve više postavljaju kriterijume za izabrane poslodavce i da im nije važno samo da se zaposle, već da taj posao i poslodavac odgovaraju njihovim kriterijumima. Pozitivno radno okruženje, mogućnost za rast, plata koja opravdava njihovo znanje, iskustvo i ambicije samo su neki od kriterijuma koji se postavljaju.

Savet za poslodavce: Posvetite se profilima na društvenim mrežama, profilima na sajtovima za oglašavanje, ali pre svega toga pobrinite se za kulturu, atmosferu i vrednosti unutar kompanije. Ne postoji idelan poslodavac, niti idealan zaposleni, ali i mali pomak može dati pozitivne rezultate.

 

 

  • Podeli ovu objavu

Comments

Leave a Comment